tisdag 9 november 2010

AJJJJ!!

Mina skor som jag fått utav min käraste skulle jag kunna kasta åt helvete just nu! Även fast jag suttit på skavsårsplåster som föebyggande så får man ändå skavsår precis där det inte sitter något. UNDERBART!!
Dagen har dock varit väldigt på bra på jobbet, ca 580 lunch. Ganska bra iaf, hade dock hoppats på att man skulle hinna hem innan det här ovädret men som vanligt så börja det precis när man cyklar hem..
Imorgon bär det av på arbetsintervju :) hoppas hoppas hoppas att jag får det. Det skulle sitta så fruktansvärt jävla bra nu!

Har sagt till mig själv att det är stenhård träning som gäller nu och det är noll tolerans på alkohol, hur ska detta gå ;) haha.. Så nu bär det av till gymmet för att köra lite där bland folkmassa som antagligen också är där, kanske blir ett pass också beroende på om det är något som faller mig för smaken..

Sen tänkte jag bara tala om också att jag har den bästa pojkvänen som finns på denna planet.
Ibland undrar man om det är för bra för att vara sant, om jag har hamnat i en dröm som man aldrig vaknar av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar