lördag 13 november 2010

Myskväll med min käraste!

Fredagen var en sån där underbar dag då Linus kommer hem från jobbet runt 11 och väcker  mig, förstår inte att jag kan sova så pass länge som jag gör om jag inte ställer klockan?!
Vi åt lunch på Dalasalen med några i hans lag, sen vart det bara till att vara hemma resten utav dagen tills det var dags för samling. Kvällens slut kanske hade kunnat varit bättre men men.

Idag så har vi vart ute i stallet, till och med Linus har varit med. Men där var det mest att kasta pinne med hunden medans jag slet som ett djur ;)
Det är tänkt att jag ska laga kyckling idag får se hur det blir, men det kan ju inte annat än att bli bra då jag är så fruktansvärt grym i köket ;) Om man kanske ska ta och måla klart tv-bänken och handla inför kväll kanske då istället för att sitta här och dega framfrö datorn..


Ett ställe som detta paradise måste man bara åka till, och dit har jag bestämt att jag & manen ska till :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar