måndag 8 november 2010

Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge!!

Det är precis vad jag har gjort nu i över ca 3 månader, och när man minst annar det så kommer det.
Just nu känner jag mig som ett litet barn på julafton som fått det den önskat sig :) Känslan är obeskrivlig faktiskt.

Igår var en sån där dag då man inte gör någonting, en sån där slapp dag i soffan framför tv. Jätte skönt. Ända gången jag var utanför dörren var när vi gick en snabbis på stan, för jag har fått ett par nya jobbar skor utav min kärast :) Jätte sköna förutom att jag har världens största skavsår.. 
Imorn är en sån där dag då man ska hinna med att göra femtioelva saker, jobba, göra lite ärenden på stan, träna i minst 2 tim och måla klart det sista på tv-bänken beroende på hur många ggr jag hinner måla till ikväll. Men fint kommer det bli :)

Köra Linus till träningen, sen tänkte jag införskaffa mig lite mera vuxenpoäng och köpa blommor att ha ute :)   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar