tisdag 15 februari 2011

Då var man falubo 2 år till då!

Det har ju då verkligen hänt väldigt mycket sen jag sist uppdaterade kan jag lova. Linus & jag har flyttat till en större och mycket bättre lägenhet, och det för ju till sig jobb. Har drömt hemska drömmar om färg kan jag lova, då man har målat om hela lägenheten. Men bra blev det dock :)
Har fått upp lite tavlor m.m men det är långt kvar tills det är färdigt.
Mamma & Pappa här förra helgen och det blev en tripp till ikea och lite andra affärer. Fick sängstomme, garderob, korgstol och mkt mera fint :) Tack till mina underbart snälla föräldrar!

Igår på Alla hjärtansdag kom min man hem efter träningen och tala om att han skrivit på för 2 år till, finns båda för & nackdelar med detta. Men det kommer nog bli bra till slut när jag fått det jag vill :) Ska på intervju imorn om ett heltidsjobb, hoppas hoppas hoppas på att det är något för mig, för ett heltidsjobb behövs verkligen om jag ska kunna göra det jag vill..

Bilder på nya lägenheten och mina små målar projekt kommer inom en snar framtid när det är färdigt vill säga :)


                                                            
                                                              Du gör min dag<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar