onsdag 16 februari 2011

Äntligen har jag kommit fram till hur det ska se ut!

Det är faktiskt ganska skönt att få egen tid såhär när Linus åker bort, visst skulle man vilja ha han hemma lite oftare oxå. Men snart så får man lite mer tid tillsammans :)
Men har iaf kommit fram till hur vi ska ha det i våran hall, som ännu inte är målad men det ska vara gjort till nästa helg hoppas jag.. (Och det blir väl jag som gör den också ;P)

Dessa grejer har jag kommit fram till att vi ska ha i våran hall, tror att dem kommer att passa in väldigt bra eller vad tror ni?





                                       Dom här 2 ovan kommer att sitta tsm på en utav väggarna


                                             Bänken kommer att stå mot väggen mitt emot


                          Den här kommer att stå bredvid bänken men med andra förvaringslådor




                     Kommer att ta ett fönster som finns hemma hos mor & far och sätta i spegel i.
                    Denna kommer att sitta ovanför bänken med en tavelhylla under med ljus på!


Tror nog att detta kommer bli perfekt, känner mig som en hemma fru så som jag har hållt på idag :P men bra blir det iaf :)
Nu ska jag lägga mig i ett bad med tända ljus och bara mysa för mig själv, lutar mot att det kommer bli till att lägga sig i sängen och kolla på film efter det. Egen tid är bra det ibland :)


                                                  Ha en underbar kväll alla där ute! :)
                                                             Kramar från mig!!
                                       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar