fredag 22 oktober 2010

Full fart framåt!

Lite dålig på att uppdatera kanske.. Men heter man Lina Thiede så har man alltid något att göra och planerar nya projekt jämt och ständigt.
Min käraste syster var på besök i helgen, var otroligt underbart att träffa henne. Man måste ta vara på tiden man får med henne då jag tycker hon börjar bli så himla vuxen, men jag ser fortfarande henne som den där lilla skit ungen som var en pinna när hon var liten. Men vad gör man inte för sin älskade syster :)
Vi tillbringade mesta tiden att kolla på bandy i Rättvik då Linus hade cup. Hon tyckte att det var en fjollsport eftersom hon spelar handboll och där är det lite mera närkontakt än i bandy. Hon är bra söt hon..
Har börjat med ett projekt här hemma, så just nu har jag målat färdigt bordet första gången och har 1 gång kvar beroende på hur det ser ut :) Sitter och kollar runt efter mitt dröm köksbord men har ännu inte funnit det, annars får man väl bara smöra lite för sin kärast så kanske han bygger ett ;)

Var på intervju idag men det kändes som om att jag kommit helt fel, bara ta nya tag och förtsätta :)
Blir till att jobba i helgen skönt att få göra något!

Nej kaffe och leta heminredning.. (vuxenpoäng till mig, hihi)

Syster och jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar